Like My Facebook Page

Anda follow blog saya, saya akan follow blog anda kembali. =)

Tazkiyatun Nafs

Satu persoalan timbul dalam benakku,“ Layakkah kita menagih cinta insan seandainya cinta Tuhan belum tergapai?Sedangkan cinta Allah adalah segalanya, cinta Rasul lambang cinta kepada-Nya, cinta ibu bapa tulus selamanya, cinta saudara ukhwah kerana-Nya dan cinta pada’nya’ pelengkap kasih-Nya…Hamparkanlah cinta kepada Yang Selayaknya..Jadi,jika mengharap cinta sejati, dambalah kasih Ilahi, itulah cinta hakiki..tepuk dada, tanya iman, tanya akal fikiran, tanya hati, tanya diri sendiri…Sejauh manakah taraf cinta kita ini? ”
gravatar

Web Untuk Download Software

Software sangat penting untuk sesebuah komputer. Paling kurang, sesebuah komputer mesti ada antivirus. Kalau software yang lain-lain memang banyak la dengan pelbagai kegunaan.

Untuk kali ini, aku tidak berkongsi software, tetapi post berkenaan website yang boleh digunakan untuk donwload pelbagai jenis software. Hendak kata website utama aku tidak pasti la, tetapi boleh dikatakan inilah website yang aku guna untuk cari software.



Berikut adalah 4 website untuk download pelbagai jenis software. Boleh tengok sendiri melalui link yang diberikan untuk lebih jelas berkenaan website berkenaan.

1.http://download.cnet.com/


2.http://www.brothersoft.com/


3.http://www.filehippo.com/


4.http://www.softpedia.com/


--------------------

Kalau mengikut pendapat peribadi aku, website paling aku suka softpedia, kemudian filehippo. Yang dua lagi tu aku jarang guna sikit.:).

p/s: Ada senarai website lain.?