Like My Facebook Page

Anda follow blog saya, saya akan follow blog anda kembali. =)

Tazkiyatun Nafs

Satu persoalan timbul dalam benakku,“ Layakkah kita menagih cinta insan seandainya cinta Tuhan belum tergapai?Sedangkan cinta Allah adalah segalanya, cinta Rasul lambang cinta kepada-Nya, cinta ibu bapa tulus selamanya, cinta saudara ukhwah kerana-Nya dan cinta pada’nya’ pelengkap kasih-Nya…Hamparkanlah cinta kepada Yang Selayaknya..Jadi,jika mengharap cinta sejati, dambalah kasih Ilahi, itulah cinta hakiki..tepuk dada, tanya iman, tanya akal fikiran, tanya hati, tanya diri sendiri…Sejauh manakah taraf cinta kita ini? ”
gravatar

Jom Download : Kapoww Atoi The Ajaib Boy (2010)


Sinopsis:Atoi, seorang remaja yang sentiasa bernasib malang bercita-cita menjadi seorang superhero. Dia mahu menolong orang dan menjadi kebanggaan ibunya. Namun, dengan keadaan dirinya itu, Atoi sering dibuli dan diperkecilkan oleh gangster kampung, diketuai oleh Faibo. Hanya Aboo, kawan baiknya yang memahami dan menggalakkan misi Atoi. Aboo cuba yang terbaik membantu Atoi untuk mendapatkan kuasa yang sudah lama diidamkannya itu. Aboo banyak merujuk kepada buku-buku komik Spiderman, Superman, Batman dan lain-lain. Dan mereka mencuba pelbagai cara… disengat tebuan, kejutan eletrik, dilanggar keretapi… namun sia-sia belaka, malahan menambahkan kekecewaan dan kesedihan ibunya.Pada suatu petang, Dolet, kerbau Atoi tiba-tiba hilang kerana lari dari rumah. Dalam keadaan hujan lebat dan ribut petir, Atoi keluar mencari Dolet. Ketika berteduh di bawah sepohon pokok, Atoi disambar petir. Setelah sedar daripada pengsan Atoi memperolehi kuasa superheronya – boleh bergerak sepantas kilat, mata setajam mata pisau…Saksikannya dalam Kapoww....

Pelakon: Zizan,Afdlin Shauki,Bell Ngasri,Lisa Surihani,Harun Salim Bachik

Screenshoots

Muaturun

Mediafire
http://www.mediafire.com/?6f2l444hsywfaja
http://www.mediafire.com/?r5j92l6u69hnl4v
http://www.mediafire.com/?jge3l6id2g7rea0

Hotfile
http://hotfile.com/dl/66713406/937f195/K.A.T.B.Jie.Azz.mkv.001.html
http://hotfile.com/dl/66716735/b51246b/K.A.T.B.Jie.Azz.mkv.002.html
http://hotfile.com/dl/66714157/623ddc7/K.A.T.B.Jie.Azz.mkv.003.html

download cepat sblom di'remove'

Cara Download: Setelah korang downlod semua file melalui link yg diberikan, file2 trsebut di'save'kn dlm format 'WinRAR'.
Extract file2 trsebut dan ia akn di'save'kn pula dlm format 'WinRAR ZIP'.
Extract sekali lagi file trsebut dan ia akn di'save'kn dlm format 'rmvb' sebnyk 4 files.. (rmvb.001-rmvb.004)
Extract dgn menggunakn software WinRAR (boleh download free)
Gunakan HjSplit utk mencantumkan file 'rmvb' tersebut.
Apabila korang klik kt HjSplit, cari button 'Join' & klik kt situ..
Klik kt input file & masukkan file 'rmvb.001' shj.
Tekan 'start' Habis!! Boleh tengok dah movie tu.. tp kenalah ada 'RealMedia Player'... downlod free je player tu.. pilih version11..