Like My Facebook Page

Anda follow blog saya, saya akan follow blog anda kembali. =)

Tazkiyatun Nafs

Satu persoalan timbul dalam benakku,“ Layakkah kita menagih cinta insan seandainya cinta Tuhan belum tergapai?Sedangkan cinta Allah adalah segalanya, cinta Rasul lambang cinta kepada-Nya, cinta ibu bapa tulus selamanya, cinta saudara ukhwah kerana-Nya dan cinta pada’nya’ pelengkap kasih-Nya…Hamparkanlah cinta kepada Yang Selayaknya..Jadi,jika mengharap cinta sejati, dambalah kasih Ilahi, itulah cinta hakiki..tepuk dada, tanya iman, tanya akal fikiran, tanya hati, tanya diri sendiri…Sejauh manakah taraf cinta kita ini? ”
gravatar

Jom Download : Majalah PC Januari-Disember 2010


OK la, sementara tak busy sekejap hari ni saya nak share dengan korang entri berkaitan dengan e-book Majalah PC. Bagi peminat-peminat Majalah PC yang tak sempat baca dari awal tahun sampai hujung tahun untuk tahun 2010 ni korang boleh download koleksi e-book Majalah PC yang saya kumpul bermula dari bulan Januari hingga bulan Disember 2010. Koleksi e-book Majalah PC ni diupload oleh LeeSha dari http://torrent.jiwang.cc. Saya cuma tolong share je..^_^. Kalau korang nak banyak ilmu pasal komputer ni bolehla baca Majalah PC ni..Banyak info berguna boleh kita belajar. Majalah PC majalah peveret i u know..^_^. Tunggu apa lagi...Download la cepat!!



Majalah PC Disember 2010

Majalah PC November 2010

Majalah PC Oktober 2010

Majalah PC September 2010

Majalah PC Ogos 2010

Majalah PC Julai 2010

Majalah PC Jun 2010

Majalah PC Mei 2010



Majalah PC April 2010

Majalah PC Mac 2010

Majalah PC Februari 2010

Majalah PC Januari 2010