Like My Facebook Page

Anda follow blog saya, saya akan follow blog anda kembali. =)

Tazkiyatun Nafs

Satu persoalan timbul dalam benakku,“ Layakkah kita menagih cinta insan seandainya cinta Tuhan belum tergapai?Sedangkan cinta Allah adalah segalanya, cinta Rasul lambang cinta kepada-Nya, cinta ibu bapa tulus selamanya, cinta saudara ukhwah kerana-Nya dan cinta pada’nya’ pelengkap kasih-Nya…Hamparkanlah cinta kepada Yang Selayaknya..Jadi,jika mengharap cinta sejati, dambalah kasih Ilahi, itulah cinta hakiki..tepuk dada, tanya iman, tanya akal fikiran, tanya hati, tanya diri sendiri…Sejauh manakah taraf cinta kita ini? ”
gravatar

Pelajar India Dibuli Pelajar Melayu

video


eiii...ni tak habis2 isu racist kat malaysia ni..dulu kes karam singh walia..kes yang melayu kononnya macam nk tunjuk samseng..
[kadang2 pikir memang betol pe karam cakap tu..budak samseng tu yang emo tak tentu pasal sebab menjadi satu kebanggaan bila tunjuk samseng..pastu kawan2 upload dalam youtube..lagi menjadi2la..kn?a

ni plak kes budak sekolah..

kalau bangsa lain nak kutuk melayu...punye la marah..ni APA KES??
sudahla weh..kita kan rakyat malaysia berbilang kaum..so xbaik lah kalau macam ni...

gravatar

isy2..xptot xptot...(-.-')

ni cipa bwk awrd tok awk..amek tau!

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

gravatar

yerpp..memang xpatut pelajar melayu tu buat begitu pada bangsa lain..memaluka bangsa melayu jerk...

ok2..thanks yerk miss cipa...nnt saya amek..thanks bebanyak...salam ukhuwah...