Like My Facebook Page

Anda follow blog saya, saya akan follow blog anda kembali. =)

Tazkiyatun Nafs

Satu persoalan timbul dalam benakku,“ Layakkah kita menagih cinta insan seandainya cinta Tuhan belum tergapai?Sedangkan cinta Allah adalah segalanya, cinta Rasul lambang cinta kepada-Nya, cinta ibu bapa tulus selamanya, cinta saudara ukhwah kerana-Nya dan cinta pada’nya’ pelengkap kasih-Nya…Hamparkanlah cinta kepada Yang Selayaknya..Jadi,jika mengharap cinta sejati, dambalah kasih Ilahi, itulah cinta hakiki..tepuk dada, tanya iman, tanya akal fikiran, tanya hati, tanya diri sendiri…Sejauh manakah taraf cinta kita ini? ”
gravatar

Logo Baru @ Rasmi Liga Malaysia,Liga Super & Liga Premier Musim 2011-2014



Wah..memang menarik kan logo baru Liga Malaysia kita kan...kenapa korang tertanya-tanya kan kenapa tukar logo Liga M nih?

Sebabnya,Telekom Malaysia (TM) sudah tidak lagi menaja dan Astro telah grab untuk jadik penaja utama liga Malaysia untuk musim 2011 sehingga 2014.

Maka,sebab tu la logo kene re-design balik...kalau korang perasan,logo yang lamo tuh perkataan liga Malaysia kan dekat jer dengan logo TM tuh..


Design terbaru Liga Malaysia 2011 nie telah direkabentuk khas oleh Arena Graphic Team..alah yang Astro Arena tuh..saluran khas untuk sukan kat Malaysia dan antarabangsa.

Pada pendapat peribadi aku lah,logo terbaru nih memang nampak gempak sikit..ala-ala epl kan...dengan ade nyer logo baru nih,baru lah nampak bersemangat pemain nak main kah (macam ade kaitan..keh3).