Like My Facebook Page

Anda follow blog saya, saya akan follow blog anda kembali. =)

Tazkiyatun Nafs

Satu persoalan timbul dalam benakku,“ Layakkah kita menagih cinta insan seandainya cinta Tuhan belum tergapai?Sedangkan cinta Allah adalah segalanya, cinta Rasul lambang cinta kepada-Nya, cinta ibu bapa tulus selamanya, cinta saudara ukhwah kerana-Nya dan cinta pada’nya’ pelengkap kasih-Nya…Hamparkanlah cinta kepada Yang Selayaknya..Jadi,jika mengharap cinta sejati, dambalah kasih Ilahi, itulah cinta hakiki..tepuk dada, tanya iman, tanya akal fikiran, tanya hati, tanya diri sendiri…Sejauh manakah taraf cinta kita ini? ”
gravatar

Jom Download : Damping Malam (2010)


Kisah bermula semasa minggu orientasi NURAIZA yang berjaya masuk ke asrama penuh. Ia menjadi kebanggaan buat WADI tetapi ada sedikit kebimbangan buat KU KHALIRA yang katanya ia tidak pernah berpisah dengan anak tunggalnya itu. Ada gangguan di asrama dan sasarannya ialah NURAIZA. Selama ini NURAIZA tidak pernah melalui pengalaman menyeramkan itu, maka datang trauma dalam dirinya. Dia tidak pernah diajar dengan doa atau ayat melindungi dirinya maka NURAIZA jadi tidak menentu dan gangguan tetap berterusan bukan saja kepada dia tetapi juga kawan-kawan yang ada dekat dengannya. Di sana juga dia mengenali rakan sebilik dan sekelasnya, HASNI dan SYARIFAH. Dia juga mengenali seterunya yang sentiasa kurang senang dengannya iaitu ERNA dan NADIA yang tua dua tahun daripadanya tetapi bilik mereka berhampiran. NURAIZA belajar mendekatkan diri dengan pendidikan Islam bersama HASNI dan SYARIFAH. Gangguan tetap ada. Datang pula kenakalan ERNA dan NADIA yang mahu mengenakan NURIZA, lalu mereka main seru roh guna papan ouiji, maka NURAIZA mula nampak seorang budak perempuan yang sebaya dengannya berlegar sekitar asrama.


DOWNLOAD LINK:

MEDIAFIRE
Part 1
Part 2
Password: www.heavenofdesires.com

HOTFILE
Part 1 AVI
Part 2 AVI
Part 3 AVI
Part 4 AVI

OR

HOTFILE
Part 1
Part 2

RAPIDSHARE
Part 1
Part 2


MEDIAFIRE
Part 1 MKV
Part 2 MKV
Part 3 MKV

HOTFILE SINGLE LINK MKV
USAUPLOAD SINGLE LINK

download cepat sblom di'remove'


Cara Download: Setelah korang downlod semua file melalui link yg diberikan, file2 trsebut di'save'kn dlm format 'WinRAR'.
Extract file2 trsebut dan ia akn di'save'kn pula dlm format 'WinRAR ZIP'.
Extract sekali lagi file trsebut dan ia akn di'save'kn dlm format 'rmvb' sebnyk 4 files.. (rmvb.001-rmvb.004)
Extract dgn menggunakn software WinRAR (boleh download free)
Gunakan HjSplit utk mencantumkan file 'rmvb' tersebut.
Apabila korang klik kt HjSplit, cari button 'Join' & klik kt situ..
Klik kt input file & masukkan file 'rmvb.001' shj.
Tekan 'start' Habis!! Boleh tengok dah movie tu..