Like My Facebook Page

Anda follow blog saya, saya akan follow blog anda kembali. =)

Tazkiyatun Nafs

Satu persoalan timbul dalam benakku,“ Layakkah kita menagih cinta insan seandainya cinta Tuhan belum tergapai?Sedangkan cinta Allah adalah segalanya, cinta Rasul lambang cinta kepada-Nya, cinta ibu bapa tulus selamanya, cinta saudara ukhwah kerana-Nya dan cinta pada’nya’ pelengkap kasih-Nya…Hamparkanlah cinta kepada Yang Selayaknya..Jadi,jika mengharap cinta sejati, dambalah kasih Ilahi, itulah cinta hakiki..tepuk dada, tanya iman, tanya akal fikiran, tanya hati, tanya diri sendiri…Sejauh manakah taraf cinta kita ini? ”
gravatar

Imej Bendera Zionis/Israel Dalam Setiap PC???


INILAH GAMBAR BERLATAR BELAKANGKAN BENDERA ISRAEL YANG HEBOH DIPERKATAKAN,YANG BERADA DI SETIAP PC/LAPTOP MAHUPUN NETBOOK SETIAP ORANG DIDUNIA INI..YAA..TERMASUK ANDA YANG MEMBACA SEKARANG!!


Heboh mengenai kewujudan imej bendera israel di dalam setiap pc dan laptop setiap orang yang memilikinya. Bagaimana perkara ini boleh di ketahui?..Berdasarkan dari mana aku sendiri pun tidak pasti, tapi jika dilihat betul-betul memang ada KEBENARANNYA!!..
Sebab apa aku berkata begitu??..sebab aku sendiri telah menyemak dan melihatnya..memang ADA!!..Jadi ramai yang mengatakan dan menyebarkan supaya imej tersebut di padam. Akan berlaku apa-apa kesan kah pada pc kita sekiranya ia di padamkan??..Jawapan nya aku sendiri tidak pasti, pendapat mengatakan cuma gambar sahaja.Lagipun aku sendiri sudah memadam imej tersebut. Tak la jadi apa-apa setakat ni la..
Persoalan nya, adakah benda ni, secara kebetulan atau ada agenda tertentu pihak yang tersebut??..Fikirkanla...
Bagaimana korang nak cek dan nak tengok samada dakwaan ni betul atau tak??..Ini caranya!

Buka komputer/laptop anda pada direktori C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, cari gambar bernama / bernomborJ0285926 . Anda akan temukan gambar Lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis dengan warna aslinya) dengan lilin (sarana ibadah mereka). Gambar tersebut ada disemua PC di seluruh dunia.

Korang kena tengok betul perkataan yang aku bold dan highlight tu.. !!!..


Jumpa x??..korang rase nak delete x lepas korang jumpa tu?..terpulang lah, aku cuma menyampaikan, terpulang pada penerimaan masing-masing...
Pesanan aku??..kalau rasa baik, sebarkan lah kepada kawan-kawan kita..


p/s : aku bukan menyebarkan fahaman anti sesiapa, aku cuma menyebarkan...info..

Sumber:http://amani-blog4u.blogspot.com/2011/01/nabi-muhammad-dan-allah-swt-dihina-di.htm
l