Like My Facebook Page

Anda follow blog saya, saya akan follow blog anda kembali. =)

Tazkiyatun Nafs

Satu persoalan timbul dalam benakku,“ Layakkah kita menagih cinta insan seandainya cinta Tuhan belum tergapai?Sedangkan cinta Allah adalah segalanya, cinta Rasul lambang cinta kepada-Nya, cinta ibu bapa tulus selamanya, cinta saudara ukhwah kerana-Nya dan cinta pada’nya’ pelengkap kasih-Nya…Hamparkanlah cinta kepada Yang Selayaknya..Jadi,jika mengharap cinta sejati, dambalah kasih Ilahi, itulah cinta hakiki..tepuk dada, tanya iman, tanya akal fikiran, tanya hati, tanya diri sendiri…Sejauh manakah taraf cinta kita ini? ”
gravatar

Datuk Lee Chong Wei Juara Badminton Super Series Malaysia Open 2011 Buat Kali Ke-7

Datuk Lee Chong Wei Juara

Keputusan penuh perlawanan akhir Badminton Super Series Malaysia Open 2011 menyaksikan gelaran juara perseorangan masih kekal milik Datuk Lee Chong Wei selepas mengalahkan seterunya dari negara jiran Indonesia Taufik Hidayat dalam tempoh yang sangat singkat 37 minit 21-8,21-17.

Kejuaraan tersebut membolehkan beliau melengkapkan koleksi kejuaraannya di terbuka Malaysia ke angka 7. Malam ini beliau dijangka akan berlepas ke Korea untuk siri terbuka Korea 2011. Syabas diucapkan kepada kejayaan Datuk Lee Chong Wei yang berjaya mengharumkan nama negara sekali lagi.

Untuk keputusan penuh perlawanan akhir Badminton Terbuka Malaysia 2011 klik di SINI